درباره ما

توسعه اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند. امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن می‏‏‏‌بینند. ویژگی‏‏‏‌ها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگ‏‏‌تر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفت‏‏‌های شخصی و جمعی خود هستیم.

امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغله‏‌های روزانه بسیار گرانبها‌تر شده است. همه ما برای این اوقات برنامه ریزی فشرده‏‌تری داریم. دیگر صرف زمان‌هایی نسبتا طولانی در فعالیت‏‌های نه‌چندان با اهمیت مانند خرید و سفرهای شهری برای بسیاری از انسان‌ها اولویت خود را از دست داده است. هوشمندی انسان‌ها، آنها را مجاب می‏‌کند که با تغییر در الگوهای قدیمی و نا‏کارآمد زندگی، هوشمندانه‏‌تر و امروزی‏‌تر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‏‏‌های روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیت‌‏‏‏های وقت‌گیر و در عین حال کم اهمیت‏‏‏‌تر مانند خرید کردن دارند.

امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره راه‏ حل‏‏‏‌های جدیدتری وجود دارد، از جمله برای انتخاب و خرید کالا. دیگر کمتر کسی برای خرید کالا، بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می‏‌کند.

مشتریان پیشاپیش و قبل از خرید از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهایت استفاده را می‏‌برند. مشتری در دنیای امروز حق انتخاب بیشتری را طلب می‏‌کند و مایل است دقیق‏‌تر و با قطعیت بیشتری انتخاب کند. زندگی امروزی بی‏‌گمان خرید به رو‏‌ش‌های نو‏تر، هوشمندانه‏‌تر و البته لذت‏‏ بخش‏‌تری را می‏‌طلبد. از همین روست که هر روز به تعداد استفاده‏ کنندگان سرویس‌های اینترنتی و مشتریان فروشگاه‏‏‌‏های اینترنتی افزوده می‌‏‏شود.

تاریخچه

پانیل در سال 1374 با هدف تامین بازار داخل و گسترش تولید ملی توسط آقای دستمالچی تاسیس گردید، از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه می توان به حساسیت در تولید انواع پوشاک ورزشی از لحاظ تنوع و کیفیت و قابل رقابت بودن با تولیدات داخلی روز اشاره کرد. نمود این حساسیت در صادرات محصولات پانیل به کشور هایی از جمله آذربایجان ، انگلستان و گرجستان و عراق قابل توجه است. .

با توجه به همایت های بی دریغ شما همراهان گرامی در سال 1385 موفق به راه اندازی خط تولید شماره دو شدیم.

با افزایش حجم تولید و کیفیت بالای تولیدات از سال 1390 موفق به کسب جایگاه در بازار های بین المللی شده و صادرات محصولات خود را به کشور عمارات متحده عربی شروع کردیم.

چشم انداز

چشم انداز

چارت سازمانی

مهندس حسین دستمالچی
مدیر

حسین اسلامی
مدیر روابط عمومی

حمید نورهانی
مدیر فروشگاه مرکزی

احسان دستمالچی
مدیر فروش

افتخارات

صادرات